اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

مزرعه عمودی Greeneration در دبی با معروف ترین سرآشپزها و رستوران های امارات همکاری می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، Greeneration، مزرعه عمودی مد روز در دبی، با برخی از مشهورترین سرآشپزها و رستوران‌های دبی همکاری‌های استراتژیک امضا کرده است تا بخش مهمان‌نوازی و تجربه‌های غذاخوری را که امارات ارائه می‌کند، ارتقا دهد.

این شرکت گفت که مایل است آخرین فناوری‌های کشاورزی را به صورت محلی برای تولید محصولات خود مطابق با بالاترین استانداردهای پایداری و کاهش ردپای زیست‌محیطی خود اتخاذ کند و اطمینان حاصل کند که تقاضای رو به رشد برای محصولات تازه در دبی را برآورده می‌کند.

گرینریشن تعهد خود را به ارائه محصولات تازه، باکیفیت و آماده مصرف بدون استفاده از آفت کش ها، با تکیه بر روش های کشاورزی عمودی پیشرفته و پیشرو در صنعت، تایید کرد.

این شرکت دارای مجموعه ای از بیش از 70 گونه از محصولات کمیاب از جمله گل های خوراکی و گیاهان برگدار مانند شیسو، اقاقیا، شاهی و گل همیشه بهار و محبوب ترین سبزیجات میکروگرن (گیاهان کوچک) مانند شاخه های نخود فرنگی، ریحان، گیاهان خردل و شاهی که همه آنها را می توان به صورت سفارشی تولید کرد تا نیازهای … مشتریان را برآورده کند.

به نوبه خود، رومن اولیانوف، بنیانگذار Greeneration، گفت: “Greeneration به طور مداوم در تلاش است تا محصولات کمیاب و با کیفیت را به صورت محلی تولید کند، و پایداری را تضمین کند و تجربه غذاخوری و مهمان نوازی را بهبود بخشد دبی برای رسیدن به این اهداف.
اولیانوف افزود: “در واقع، محصولات ما به دلیل کمیاب بودن، کیفیت بالا و تعهد ما به تولید آنها به صورت محلی مطابق با استانداردهای پایدار، مورد تحسین سرآشپزها قرار می گیرد که به آنها امکان می دهد دائماً غذاهای خوشمزه و تازه تهیه کنند.”
تکنیک های کشاورزی هیدروپونیک که GreenRation در مزارع عمودی محلی خود استفاده می کند به کاهش قابل توجهی در انتشار کربن کمک می کند، در حالی که مصرف آب را تا حدود 98٪ در مقایسه با روش های کشاورزی سنتی کاهش می دهد. این روش به رستوران ها و هتل ها اجازه می دهد تا با کاهش ردپای محیطی خود و افزایش سهم خود در ایجاد سیستم های سازگار با محیط زیست، به اهداف پایداری خود برسند.

محصولات تازه Greeneration از بیش از 20 مشتری معروف رستوران و هتل در کشور پشتیبانی می کند، از جمله Millennium Hotels & Resorts، Salmon Guru، Orfali Bros، Bistro Amara، Girl and the Juice، Lulu Café and The Beanstock، رستوران عطرانگی، Alessi Restaurant، InterContinental. گروه هتل ها، هتل های Four Seasons Resort، Iris Lounge و Jones Marriott و هتل های InterContinental، رستوران Krasota و غیره. Greeneration با این مؤسسات همکاری می کند تا صحنه ناهار خوری در دبی را غنی کند و غذاهای خوشمزه سرشار از بهترین مواد اولیه تازه و سرشار از طعم را ارائه دهد.
می گذشته، Greeneration در Expo Culinaire 2024 شرکت کرد، جایی که موفقیت مداوم خود را در تولید بهترین مواد اولیه و تعهد خود به تقویت مشارکت در زمینه آشپزی به نمایش گذاشت. محصولات این شرکت همچنین در غذاهای لذیذ ایجاد شده توسط سرآشپزها در طول این رویداد به ویژه گل های خوراکی مانند بنفشه، بالزامینا، نستورتیوم و بگونیا که به لطف رنگ های روشن و طعم های منحصر به فردشان بازخورد مثبتی دریافت کردند، به چشم می خورد. در طول این نمایشگاه، Greeneration با همکاری مرکز بین المللی هنرهای آشپزی، کارگاهی با عنوان غنی سازی صحنه آشپزی با استفاده از گل های خوراکی برگزار کرد. رومن اولیانوف این کارگاه را با مشارکت سرآشپز دورگهش دارپال از مرکز سرپرستی کرد که راه‌های نوآورانه‌ای برای استفاده از محصولات تازه Greenery در آشپزی نشان داد، از جمله نحوه تهیه غذای سنتی مالای تیکا با طعمی مدرن.

Greeneration خدمات متمایز را برای تحویل محصولات به شرکای خود در دبی در روز پس از برداشت ارائه می دهد و تضمین می کند که آنها تا زمانی که ممکن است تازه و قابل استفاده می مانند. این محصولات کمیاب و باکیفیت به طور گسترده توسط سرآشپزها ستایش می شود و برای تهیه غذاهای مختلف، از سالاد و غذاهای صبحانه گرفته تا استیک های مرغوب، به آنها اعتماد می کنند.

سرآشپزها و رستوران ها می توانند بروشور محصولات مختلف ارائه شده توسط Greeneration را مشاهده کنند یا از طریق وب سایت Greeneration.ae درخواست قیمت کنند ، جایی که این شرکت دارای تیم فروش واجد شرایطی است که آماده ارائه کمک و پاسخگویی به هرگونه سؤال است. همچنین می توانید برای مشاهده انواع محصولات Greeneration و جدیدترین محصولات آن
به وب سایت این شرکت www.greeneration.ae مراجعه کنید.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا